2012-07-02 @ 18:19:50 / På scenen

Åhh vilken helg!

Alltså åh, Dead by april i Lördags och jag är fortfarande i extas! Börjat lyssna på dom igen, mycket! Såg tourdiaries med Jojjo och har också (ÄNTLIGEN) beställt Incomparable special edition! 

Jag har hamnat i DBA-träsket, så som jag alltid gör direkt efter jag sett dom live, haha! Åh dom är bara såååå braaaa! 

Nu till Lördagen.
Jag var då med mina trogna kamrater på Stadsfesten redan vid klockan åtta. Kamraterna var Jojjo, Lisette, Jessica och Lisa och vi tillbringade början av kvällen i öltält med musik, dans och folk! Strax före tolv tog vi plats framför scenen och jag ställde mig längst fram (förutom en snubbe som var framför, men iaf) och trodde jag skulle få stå själv, men så kom Oscar och var snäll och stod med mig! Woho! 

Dom började spela kvart över tolv, och det var så gaaalet bra! Headbangade så att jag fortfarande har ont i nacken, skallade någon som stod bakom mig (förlåt för det, hehe) och hoppade och skrek och åååh! ÅHH! SÅ BRAA... 
När dom var klara så träffade jag upp dom andra som stod längre bak och vi ställde oss i kön till signeringen! (Jag visste ju att det skulle vara en eftersom jag skrivit med Jimmie och frågat det dagen innan, hehe) och vi fick vänta ett tag och sen var det då våran tur! Jag var så glad, fick äntligen krama Pontus och Alex (och dom andra då men dom har jag kramat förr, haha) jag fick deras autografer, och när jag kramade Jimmie så sa han att han kände igen mig från facebook! (koolgirl99 här alltså! hahaha!) (och nej, jag är inte tretton om någon trodde det..) Det var i alla fall jättekul alltihop och så fick jag mig en bild med Alex och Jimmie! 

Nu är jag bara glad och lever i lycka och längtar tills Luleåkalaset! Måste ju bara åka dit, tänk att se DBA två gånger samma sommar! Haha! 

Nä nu ska jag snart åka till Jojjo som fyller 19 hela år idag! Hurrahurra! 
Här kommer två bilder från i Lördags och så hörs vi sen! 
 

vet att jag blev ful men kolla Alex och Jimmie, sötingarna! 
 
Där ser ni en suddig bild på mig som Zandro tog från scenen! Wooo! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: