2012-07-19 @ 18:56:39 / Vardag

Kärlek vid sista ögonkastet

Haaaaallå igen! 
 
Solen är här, den kära vännen. Kul att vi får ses ett tag i sommar också! Dessa soliga dagar har jag spenderat i min fina stuga. Först med de fina vännerna Johanna, Lisa, Carro och Lisette! Vi solade, panikade för getingar, spelade massa sporter/spel, såg på tv, och hade det fint! Sen var jag så pass smart att jag glömde min neccessär där, så jag fick slänga mig in i bilen dagen efter och åka ut dit själv! Sov över en natt, och nu är jag här!
 
Hemma och taggar trästocks. Varför? Jo, MASKINEN. YEAH! 
Åh så bra ju! 
 
Äter nudlar också, och det är gott. 
Ha det bra! 
 
 


Postat av: Mamma

Härligt att ni fick så fint väder i stugan!

2012-07-19 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: