2012-07-30 @ 13:37:56 / Vardag

Te, sång och fina vänner

Hade en fantastiskt fin kväll igår! 
 
Jag, Elisa och Stina träffades hos Mathilda (eller ja, i Mias lägenhet, men aja) och drack te och pratade! 
Det var så fint att se de igen, har saknat de så! Tänk att det var tre månader sedan vi träffade klassen sist, galet. Saknar klassen men inte skolan, precis som det ska vara! Är väldigt teaterabstinent också, men men... 
 
Jag hade tänkt vända tillbaka dygnen nu, men jag fick mig inte hem från Mathilda för än kl 4, så jag vaknade vid 11 ändå... suck. Idag har jag tänkt fortsätta på rensningen i mitt rum som jag påbörjade i Lördags, bli nog bra! 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
 
 
 
Åh, teatern.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: