2012-06-17 @ 14:40:47 / Vardag

En kväll hos Johanna

Igårkväll åkte jag och Lisa hem till Johanna för att ha en trevlig kväll med kubbspelande i solen. 
Men, det blev ingen sol. Haha! Vi fick helt enkelt vara ute och spela i regnet! Men det gjorde mig ingenting!

Det gick faktiskt bra för mig trots att jag inte är jättebra på kubb, jag vann en gång och när jag var själv mot Johanna och Lisa (som båda är bra) så ledde jag jättelänge men fick aldrig ner den där sista klossen, så fick dom ner en och sen flöt det på så bra för dom så dom vann! Det är ju så att eftersom jag en gång medgett att kubb är en sak jag inte är bra på så tror alla plötsligt att jag är sämst i världen! Och dom skrattar åt dom som måste vara på mitt lag (haha det är sant) men jag är ju faktiskt inte så dålig! Ska nog passa mig med att säga att jag är dålig på nåt, hahah. 

Efter det regniga kubbspelet så gick vi in i värmen och såg på film. Jag var inställd på att se någon seriös film men vi slutade upp med att se Kejsarens nya stil, haha! Men jag hade inte sett den förut så det gick fint! Efter det såg vi en film som jag tyckte var helt brilliant, 9! Ni kanske har hört talas om den, det är en jättefin film som är så fantastiskt bra gjord att jag blir glad i hela kroppen! Haha. Ni borde se den om ni får chansen!




Postat av: Johanna S

Spännande!

2012-06-17 @ 15:07:02 / http://CrazyLizard.blogg.se
Postat av: Lisette

Najss

2012-06-21 @ 15:37:55 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: