2012-03-10 @ 13:26:35 / Vardag

Finaste världen finns här och nu

Ibland vet man inte om man ska göra skoljobb i solen eller sitta inomhus och spela the sims. Blev himla sugen på the sims, bygga hus vetni. 

Nyduschad och kaffedrucken är jag i alla fall. Känns bra. Skönt att faktiskt få en ledig dag under lovet också, har ju jobbat under veckan. Fantastiskt härligt att jag har sovmorgon måndag och tisdag också, since my Englishteacher is out of town. Skööönt. 

Alla dessa filmer jag skulle sett under lovet, och alla Glee-avsnitt jag skulle komma ikapp, vad hände med det? 

Nä, tiden går alldeles för fort. Veckorna går förbi som en gepard på jakt och man börjar få lite smått panik, studenten är snart här! Vart har åren tagit vägen?! Idag är det prick ett år sedan Lars Eriksson spelade här i Skellefteå, hur kan tiden gått så fort?! Och det är ett halvår sedan jag var i England?! 

TIDEN, SAKTA NER LITE VA. Vill ju hinna med allt som händer! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: