2012-03-24 @ 11:40:33 / Vardag

Lördag

Sitter just nu på synsam och väntar på att mamma ska bli klar med sitt glasögonköp. Drack just en liten blaskig kopp Cappuchino, det var synd, den såg så god ut. Med när man druckit tre koppar kaffe idag och klockan är bara halv tolv så har jag ingen rätt till klagomål!

Har nyss införskaffat mig ny foundation och en foundationborste. Känner mig fattig helt plötsligt.

Igår var en bra dag, lugn skoldag med fotografering till affischen, trevliga klasskamrater, lite (väldigt lite) kulspelande och barndomsminnen väcktes till liv och på kvällen åt jag och Jessica tacos hos Albin och såg the grudge-filmerna, big brother och lite annat! Väldigt trevligt var det!

Nu ska jag fortsätta gå på stan, sen i eftermiddag ska jag jobba nån timme! Ha det bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: