2012-03-04 @ 16:03:17 / Vardag

Lördagskvällens händelser




På lördagskvällen drog jag, Jessica och Antonia till Amelia för Londonprat och melodifestivalentittande. 
Vi tittade i en bok full av Tim Burton-skisser, och på bilden ovan ser ni en bild på tidiga skisser av Edward Scissorhands! Uh-majsing.

Efter melodifestivalen såg vi Stolthet och fördom, en fin film jag brukar gilla att se, men jag var SÅ trött så jag orkade inte hålla ögonen öppna i många minuter. När filmen var slut vid ett-tiden så kunde jag äntligen se min sköna säng i en nära framtid, och jieses vad skönt det var att sova när jag kom hem!





Postat av: Lisette

:D:D

2012-03-05 @ 20:25:14 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: