2012-03-07 @ 13:57:34 / Vardag

Lov, jobb och soliga dagar.

Allt eftersom sportlovet hasar sig fram njuter jag av solen och vårens närmande. Igår och i måndags jobbade jag och drog ihop lite pengar, och idag ska jag ut en sväng med Johanna! 

Det är ganska underligt, hur jag alltid längtar efter lov och att få sova ut, att stanna uppe länge och se fantastiska filmer varje natt, fast ändå somnar jag senast ett och vaknar vid tio. Efter det vill jag som bara ut och göra saker! Vill göra så mycket spontant och litet och annorluna. Det är ju så trevligt. 

Nu ska jag ju iväg! Det får jag inte glömma! Förlåt att min frånvaro lyst så starkt senaste dagarna, men det kanske ändras! 

Ha det bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: