2012-03-21 @ 21:23:06 / Vardag

Veckan gååår, tjolahoppfaderallanallanhej

Nej men hej! Jag såg dig inte!
(haha sämst början, men så kan det gå)

Veckan och dagarna glider på som dom alltid gör, fast ikväll har jag gjort två saker jag aldrig gjort förut.
1. Gått själv på en föreställning
2. Sett Baldershowen!

Haha Baldershowen var väldigt underhållande! Min kära Carro var med i år, så självklart gick jag dit och såg den! Massa roliga sketcher och scener och mycket skratt från publiken blev det! Jättekul, verkligen! 

Nu är det dags för mig att tänka lite framtid igen tror jag... SUCK. ÅHH. Vad ska jag göra? Hur ska jag göra? Vaföööör? Okej, varför vet jag ju men ändå.

SUCK. 
Det krävdes en till suck. 

För att piffa upp det här inlägget skulle jag slänga in en bild men det blev bara den här, från mitt och Jojjos photoshoot. I färg den här gången.

Ha det gött vänner så hörs vi någon annan stund! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: