2012-11-05 @ 00:30:23 / Vardag

And the bells were ringing out for Christmas day

Åh, ni ska bara veta vilken julkänsla jag har! Och det är bara början av November! 
 
Det blir mörkt på kvällen, vi tänder ljus, dricker glögg, äter saker med kanel, lyssnar på julmusik och bäst av allt, vi ska på Jul på Liseberg om två veckor! Åh det kommer bli så mysigt! De fixar till Liseberg med miljontals (enligt de själva! Lovar!) ljus, en medeltida by, tomtebyn, fattigstugan och norrlands byn! Norrsken, renar, lappkåtor, ja you name it! Man kan också åka släde, åka skridskor, se shower och massa mer! Dessutom så vet vi ett litet ställe vi måste besöka igen som har den godaste koppen varm choklad jag druckit på väldigt, väldigt länge. 
 
Jag har också kollat igenom min blogg från December 2011, och läst om allt mysigt jag gjorde då! Julbak, lilla julafton, riktiga julafton så klart, och en massa mer! Upptäckte även hur länge sedan det var vissa saker hände! Det är snart ett år sedan jag stod på scenen som en marionett-docka i en pjäs av Strindberg! 
 
Ja och vilket år det här har varit... Tänk alltså. Kommer så klart göra samma sorts inlägg i slutet på 2012 som jag gjort tre år tidigare, det vill säga en sammanfattning av året. Åh vad mycket jag kommer kunna lägga in där! Längtar!
 
 
 


Postat av: Amelia Nilsson

Ja herregud, det har redan gått ett år sedan Strindberg . Jösses vad tiden går fort!

2012-11-05 @ 07:38:14
Postat av: Lisette

Jag vill ha jul nuuuu <3 och jag vill också på jul på liseberg :(((

Svar: Ja jag tror det kommer bli asmysigt :'D
Alma

2012-11-05 @ 12:21:29 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: