2012-09-09 @ 22:30:42 / Vardag

Halloj från fiskriket!

Hej där allihopa! 
 
Nu har jag bott i Göteborg en vecka, Lisa har åkt utomlands och min mamma är här på besök! Hon tog med min dator som jag nu hinner använda lite snabbt! Imorgon blir det nya äventyr då jag följer min mors bilfärd och åker till systern i Uppsala! Mycket som händer nu! 
 
Jag hade tänkt skriva värsta inlägget om allt som hänt och sånt där trevligt men kommer faktiskt inte på särskillt mycket att skriva.. 
 
Vi har utforskat stan en hel del och sett Frölunda, Slottsparken, Majorna, och en massa trevligt. Idag har jag och min mamma varit inne vid Linné och Haga och jag blev lite för kär i de områdena. Jobbsökandet rullar på men det tar jag när jag kommit tillbaka från Uppsala! Kommer troligtvis att åka in till huvudstaden också och träffa Jerre! Blir en bra vecka det här! 
 
Hoppas ni alla har det bra vars ni än befinner er! 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 
 
 
(här får ni en suddig bild från bonstan, baraföratt)


Postat av: Tild

så fort jag har ett jobb kommer jag och hälsar på!

Svar: You better!!
Alma

2012-09-10 @ 09:44:08 / http://coopertrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: