2012-09-13 @ 23:58:17 / Vardag

The show will run for 50 years

Nu har jag varit ute och flängt en hel del! 
 
Som ni läst så har det varit besök av min mamma två nätter, sedan en fem timmars bilresa till Uppsala där jag stannade två nätter, sedan blev det tåg in till Stockholm där jag spenderade dagen med Jessica och sedan en fyra timmars tågresa hem till Göteborg! 
 
Lisa är ju utomlands och kommer hit på Måndag. Alltså så har jag fyra dagar här i ensamhet, fast en har redan gått. Jag har spenderat dagen med en promenad och att handla, produktiv dag! hahah nä.. Imorgon blir det mer på schemat!
 
MEN, en sak jag har gjort är att se Moulin rouge som jag köpte i Stockholm igår. Är ju lite sådär hooked on Ewan McGregor just nu, och jag kom på mig själv med att inte minnas någonting från Moulin Rouge, och jag som älskar musikaler! Så då känns det ju bara som en självklarhet att jag ska köpa och se den så snart som möjligt! Eller hur? 
 
Och MAN ALMIGHTY, så bra. Åååh musikaler. Och åååh Ewan. Och ååååh musiken. Och åååh that cheesy love story we all just can't help but to love. VILL UPP OCH GÖRA MUSIKALER PÅ EN SCEN NU. Typ så känns det. 
 
JAJA. Tänkte skriva lite inlägg om dagarna borta också, tog faktiskt en hel del bilder i Uppsala! 
Ni får ha det gött! 
(kom på mig själv med att alltid avsluta mina inlägg med typ "Ha det bra!", hahaha så artig jag är)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: