2013-08-27 @ 21:19:17 / Fotografi

Det allra sista

Nu börjar det dra ihop sig. Igår sa jag ett sista hej då på jobbet, idag har jag besiktat bilen så att den är redo att säljas, packandet har börjat ta form och vännerna sägs hej då till en efter en. Har konstigt nog inte börjat få panik än, jag har det som bara väldigt bra hela tiden. 
 
Tänkte gå igenom senaste tiden, som den sett ut via instagram.
 
 
För några dagar sedan var kände jag mig ambitiös och ställde mig och lagade Baharatköttbullar med bönor. Tyckte att det var viktigt nog att dokumenteras, haha. (och viktigt nog att dela med mig av på instagram, facebook och blogg. sådeså)
 
 
Hejdå-picknick för Sofie som befinner sig i England i skrivande stund! Ahh tror och hoppas att hon har/kommer att ha det helt fantastiskt bra! I might come and crash on ya couch ya know! 
 
 
En annan dag var strosade jag på stan med Jojjo och Lisette, dom köpte lunch och jag köpte mig en sval milkshake och hoppades att den skulle bringa all the boys to the yard, men blev besviken.. 



Och sen i Lördags var det ju dags för Lisettes fest! Jag var klädd i vitt, guld och hot pink och var himla taggad när jag började med förberedelserna. Ljusslingor och ljuslyktor, bänkar och bord, mattor och filtar fick träffas på min gård och när mörkret föll blev det så ljuvligt så jag vet inte vad! Lyckades faktiskt ta lite bilder med riktiga kameran också, ska försöka smälla upp ett inlägg med dom också! Hade det så himla fint med dom bästa tjejerna i världen, och tänk att jag hann ha en sån fin och knäpp kväll med dom innan jag åker! Lyckan! 
 

Här har vi Johanna på min altan igårkväll, hon skulle kika förbi en sväng men vi blev sittandes i timmar på altanen. Först drickandes kaffe och senare te med nybakad äppelpaj och tända ljus. Så himla himla fint alltså! 

 
Och här har vi en bild från då jag sitter själv på balkongen och myser. Ja tänk så fint att jag får ta vara på min sista Skellefteå-vecka genom att bara mysaaa och ha det bra. Sen så ska jag så klart få panik över packning och allting senare, men det sparar jag tills på Torsdag. 
 
 


Postat av: Lisette

Kommer sakna dig knäppis <3

2013-08-27 @ 21:49:17 / http://lissielimelight.blogg.se
Postat av: Johanna Stenberg

Vi hade jättemysigt på din altan!
Miss you bobo<3

Svar: Miss you too babe!!!
Alma

2013-09-01 @ 13:31:15 / http://crazylizard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: