2013-02-24 @ 12:27:16 / Film

And the Oscar goes to...

Så! Ikväll är det äntligen dags!
 
Oscarsgalan 2013! Hur taggad kan man bli egentligen? Haha! I natt kan jag äntligen se hela utan att oroa mig för skola dagen efter. Det ska bli så spännande att se vem som blir årets stora vinnare, vem som har finast outfit och vilka som har de bästa tack-talen! 
 
Jag har sett alla nominerade filmer (till de största prisen) förutom Zero dark thirty som jag bara sett halva av. Ska se andra halvan ikväll. Jag har såklart mina favoriter, och även om jag inte tror att de vinner så hoppas jag på dem! På Best picture hoppas jag på Django unchained, Les Miserables eller kanske Beasts of the southern wild. Actor in leading role kanske Bradley Cooper överraskar och tar hem priset, men tror kanske på Daniel Day Lewis. Actress in leading role hoppas jag på Naomi Watts, men tror kanske på Jessica Castain. 
 
Det blir spännande att se i alla fall! Hoppas på en spännande gala inatt! 
Sändningarna är 22:00 - 06:00 på kanal nio! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: