2013-02-28 @ 11:19:36 / Vardag

Hej från sjukhuset!

Ja, det började med att jag ringde sjukvårdsupplysningen igår för att kolla upp min huvudvärk och nu har jag sovit över på sjukhuset och ska röntgas för att kolla om jag fått en hjärnblödning. Nog har jag haft roligare torsdagar! Tror inte att det är en hjärnblödning men de vill vara på säkra sidan. Vanligtvis brukar man må illa och få synfel när det händer.

Hur som haver så är det minst sagt långtråkigt att ligga här. Har tid på röntgen klockan tre i eftermiddag, så tills dess är det bara att vänta. Har spelat alla spel på mobilen och har kollat insagram och facebook säkert hundra gånger redan, haha. Jag ska nog sätta mig och se lite klipp på youtube. Finns ju faktiskt en himla massa bra där. Tacka vetja smartphones! Haha! Annars hade jag nog dött av uttråkning.

Jag har fin utsikt i alla fall, och fick en kopp te igår och en kopp kaffe idag. Funkar!

Ha det bra hörni, hoppas ni har en fin dag!
Cheers!



Postat av: Mamma

Åhhh gumman min, snart är det klart och du kommer nog hem o får packa inför skoterkörningen i Ammarnäs! <3

2013-02-28 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: