2013-01-14 @ 14:18:55 / Vardag

Express yourself

Hej där! 
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har väl helt enkelt inte haft så mycket att skriva! 
Har sett många bra filmer på kvällarna i helgen. Argo, Django unchained, Silver linings playbook och Beasts of the southern wild. Favoriterna var nog Django och Silver lining, fantastiska filmer! 
 
Vi är ju mitt uppe i the awardseason och i natt var det Golden globes. Vissa vinster kändes givna men tyvärr vann inte många av mina favoriter! Benedict Cumberbatch var nominerad, det var även Ewan McGregor för Salmon fishing in the Yemen och Emily Blunt för samma film, även så var Naomi Watts nominerad för The impossible. Ingen av dessa vann dock tyvärr, men det är kanske inte så underligt när dom stod mot giganterna från bla. Le Miserablés. (är hur taggad som helst på Le mis btw! Den måste ses på bio!)
 
Nu måste jag fortsätta med min dag, ha det bra! 
cheeeers
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: