2014-02-26 @ 13:52:31 / Vardag

Utbildning och fritid

Hejsan!

Jag sa ju att jag skulle börja blogga mer när jag flyttade till Stockholm men det har ju gått sådär, haha! Har skrivit typ sju inlägg sen augusti.. Heh! 

Men kan berätta lite om min vardag! Just nu läser jag en kurs i barnteater, vilket är ganksa spännande! Vi lär oss om hur man ska tänka, lite barnpedagogik, hur barnteater har sett ut genom åren, vilken status barnteatern har idag, och den svenska barnteatern är faktiskt världskänd för att den är så himla bra! Bara en sån sak!

Imorgon ska vi se en 2 timmar och 40 minuter lång föreställning av En världsomsegling under haven, och efteråt ha en diskussion med regissör, teaterchef och enseble, och det känns himla kul! Sen så ska vi se två andra barnteatrar här i veckorna och på min egna tid ska jag se Amadeus och Rickard III på dramaten med några kursare! Det blir nog himla kul! 

Igårkväll åkte jag, Jessica och Felicia till Sabina för fotbollskväll med hemmagjord pizza och öl! Det var himla fint men Manchester united förlorade så bättre hade det kunnat bli, haha!

På fredag kommer Lisa till stan och vi ska äta middag med henne och det ser jag verkligen fram emot! Ska bli så kul att se henne igen! 

Men nu har jag snart föreläsning så jag måste sluta nu! Kommer att blogga mer när jag kommer på nåt kul att skriva om, haha! 


Pizzabakning på golvet, like a pro. 



Cheers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: