2009-12-01 @ 21:27:22 / Vardag

Ni betyder.

Jag saknar er girls, <3

Johanna - Du är en sån jävla fin tjej som man bara blir glad av att tänka på. Jag kan prata med dig om allt, och jag vet att jag kan ringa dig om det har hänt nåt eller om jag bara vill prata. Du har alltid varit en trygghet för mig, tack gumman. Jag älskar dig! <3

Lisette - Bästa vän i tio år, var ska man börja? Du finns alltid där för mig, och dig kan jag verkligen tala ut med. Du bryr dig om mig, och mår jag dåligt vill du verkligen att jag ska dela med mig och inte bära på allt själv. Jag är lycklig att ha en vän som dig. Jag älskar dig, <3

Sandra - Jadu Sandra, haha. Jag minns alla våra nätter på msn till klockan fyra då vi pratade om allt från kärlek till roliga youtube-klipp. Du har alltid funnits där när jag behövt prata ut om någonting, och jag blir aldrig less på att smsa med dig! Du förstår mig, och tycker aldrig att jag är löjlig. Älskar dig gumman! <3

Carro - Du är en sån mysig människa att jag tror jag får spader! Jag blir glad varje gång jag tänker på dig, och jag önskar att vi träffades oftare! Du är underbar att prata med, och jag kan lita på dig till 150%. Jag skulle aldrig, ALDRIG vilja svika dig, och om jag hade gjort det skulle jag nog inte kunna leva med mig själv. Du är en underbar människa som jag är så lycklig för att jag har i min närhet. <3 Älskar dig sweetie!

Sofie - Man har aldrig tråkigt när man är med dig, du vill alltid hitta på nånting och du är alltid rolig att prata med. Dig kan man verkligen lita på, och när det gäller åsikter så är du alltid ärlig! Du vill allas bästa hela tiden, och det är unikt. Du är en sån fin människa att jag inte vet vad! :) Älskar dig Soffepopp!

Ida Maria - Dig har jag inte pratat med på länge nu! Saknar det. Du är också himla rolig att prata med, och jag älskar att snacka om allt möjligt med dig. Jag vet att jag kan lita på dig och du skulle aldrig svika mig. Måste träffa dig igen snaaart! <3 Älskar dig!

Jessica - Haha gosh, var ska jag börja? Du är så otroligt rolig att vara med och man har inte tråkigt en sekund! Du kan verkligen liva upp stämningen var man än är. Även om du kan vara taskig ibland (haha) så vet jag att du faktiskt är en snäll människa after all, du gillar bara att jävlas ;) Du ställer upp för dina vänner no matter what! Love you girl! x)

Lisa - Haha du är en sån rolig människa! Jag blir glad bara jag tänker på dig :) Har inte träffat dig på jättelänge nu, och jag måste träffa dig snart igen! Du vill alla väl och du är otroligt snäll. Jag skulle aldig vilja såra dig, och jag vet att jag kan berätta allt för dig. Du håller alltid hemligheter! Älskar dig Lumpe! <3 :)



Postat av: Ida Maria

Alma, söta underbara alma <3

Saknar dig med <3

Du har så rätt! måste hitta på nått så snart som möjligt <3

2009-12-02 @ 17:58:47 / http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: EM!

tjohoo! hjälp mej att få min första fototävling lyckad! :)

Postat av: Carro

Jag saknar er varenda dag. Älskar dig <3

2009-12-03 @ 20:34:54 / http://skelleftespelaren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag saknar er tjejer varenda jävla dag faktiskt.

Puss alma, älskar dig grymt <3

2009-12-04 @ 17:28:13
Postat av: Lissie

Jag saknar allihopa,

inte för att jag inte klarar mig med dig & Jessica.

Men det känns som om det saknas något<3

Älskar dig Alma, du är underbar!

2009-12-05 @ 13:26:33 / http://lissieprincess.blogspot.com
Postat av: Johanna

Aw tack gumman<3

älskar dig<3

puss

2009-12-08 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: