2009-09-28 @ 22:13:39 / Vardag

It's the small things that makes the biggest smiles.

Känner mig lite nere ikväll, vet inte varför.

Det var en skitbra dag på skolan idag för övrigt! Vi (dom flesta av teatrarna) satt i ett rum och pratade i typ två timmar. Vi körde typ sanning eller konsekvens utan konsekvens, haha!
Jag vågade typ inte svara på några frågor, även om jag inte har så mycket att avslöja precis. Men jag vet inte, jag är väl rädd att folk ska se mig på ett annat sätt eller någonting. Jag vet att de inte gör det, men tankarna finns där iaf. När vi gick en runda för att berätta typ snällaste komplimangen man fått och jag sa att jag inte kom på nån, att jag typ inte får komplimanger, då öste dom på mig komplimanger! Haha det var lite kul, då blev jag glad :) hahah. It's the small things that make the biggest smiles ;) eller nåt, haha.

Jag har funderat på att köpa Jimmie Strimells (sångaren i dead by april) iPod. 80 gb! Signerad! Med hans favoritmusik! Men det blir nog inte av, eftersom att jag har en och han ska ha 1000:- för den.

Har jag nåt mer att berätta?... Hm... Näe, det räcker väl så tror jag :)
Ha're gött, piss och kräm (som Johan skulle ha sagt)
X



Postat av: ellaan

En fin tjej som du borde höra komplimanger jämt! =D

och nästa "sanning utan konsekvens" så kanske det är du som avslöjar mest, vem vet? ;)

2009-09-30 @ 22:01:18 / http://mesig.blogg.se/
Postat av: ellaan

En fin tjej som du borde höra komplimanger jämt! =D

och nästa "sanning utan konsekvens" så kanske det är du som avslöjar mest, vem vet? ;)

2009-09-30 @ 22:01:18 / http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: