2010-08-02 @ 15:58:13 / Vardag

Bilder: PDOL!

Här kommer några bilder från underbara PDOL och DBA i torsdags!



Johanna och Lisette i snygga tröjor på vandring i Piteå



Med en sko på foten spontanköpte Jessica ett par Adidasskor för 400:-



Och så bytte hon skor mitt i småstaden!



Lisette fotar våra glassar!



Den här tidningen hittade jag på pressbyrån, ser ni vem som är på framsidan?



Det fina sällskapet på pizzerian! (klickbara bilder)



Johannas fina utsikt...



Självservering på tsatsiki! Jag och Jessica var inte blyga! (Jessica tog typ halva min hög sen, haha)



Yeah!



Tada! Tröjköpet!



Bytte om på en toalett, sen var jag ready to rock!



Någon rock-barnkör, gulligt!



Suddig bild på 20 meter tårta



Vilande och väntande på DBA på en trottoarkant



Jessica drar till med sin pose!



Lisette smetar på rött läppstift och blir en rockbabe värd att tala om! haha



Jessica testar ett par blinkande solglasögon.. Det motverkar syftet med solglasögon lite va?



Zandro soundcheckar!



KÄRLEK







Lille Pontus! <3





(Jag skyller på kameran)





Jimmie ♥





Lisette med två Sonic Syndicate dudes!



Superglada tjejer påväg till busstationen!



Lisette tog autografer på armen och jag fick äran att fota dom!
Jimmies på bilden ♥


Det var alla bilder ni fick äran att se!
Det var heltklart en av dom bästa kvällarna på LÄNGE!


Postat av: alice

jag måste säga att jag tokälskar dom gröna brillorna. Hur coola som helst. Satt ju som en smäck på jessica! ;)

2010-08-07 @ 16:00:15 / http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: