2010-01-02 @ 16:21:56 / Vardag

Lovdag efter lovdag.

Nu känns det verkligen att det är jullov. Jag var vaken till fyra inatt och vaknade klockan två idag, av att pappa väckte mig. Åt en långsam frukost framför nåt slöprogram på tv, och sen såg jag föräldrarnas bil rulla in på uppfarten så jag satte av i en väldig fart till mitt rum så dom inte skulle märka att jag inte bytt om klockan fyra på eftermiddagen. Mamma kom upp till mitt rum precis när jag dragit på mig jeans och hockeytröja, och så skäller hon på att jag inte städat bort i köket tillräckligt. Jag går ner, ställer bort tallriken, koppen och smörkniven och går sen upp till mitt rum igen. Kollar nån blogg, bdb och facebook samt märker att alla roliga människor är offline, och nu sitter jag här. Har ingenting att göra, what so ever. Ska väl snart äta middag, men efter det vet jag inte heller.
Baaah. Lov är skönt, men faktiskt otroligt jobbigt ibland.


Postat av: Lissie

I see what you mean<3

2010-01-02 @ 20:27:52 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: