2010-03-11 @ 13:14:13 / Vardag

Howdy stranger!

Howdy !

Igår var jag hos Johanna och såg film med Lisette och Sofie. Vi såg två filmer, först såg vi American Beauty. En klassiker jag aldrig tagit mig för och se, men nu visade Jojjo den för oss. Den var riktigt bra! Vacker och tänkvärd. Jag rekomenderar den startk! Jag ger den 4+ i betyg!

Sen såg vi Paranoid Park. Ojoj säger jag... nejnejnejnejnej! Jag skulle kunna sitta och räkna upp "fel" i filmen hela dagen. Allt som allt var det väl en 10 scener. 10! Och allt var repeterat om och om och om igen, den hade ingen röd tråd så man hängde med totalt. Scenerna hoppade från realtiden till dåtid och framtid hit och dit, och allt var bara förvirrande och tjatigt. Musikvalet var uruselt. VINKLARNA vill jag inte ens prata om! Seriöst, när det var en dialog mellan två personer som satt mittemot varandra så filmades en person i två minuter, sen bytte det till den andra och sen var det slut. Dom filmade ryggar och det var dåliga inzoomningar och you name it!
Dom försökte skaffa den där äkta känslan, men det var bara... fel. Jag rekomenderar den inte. Jag ger den 1 i betyg, helt seriöst.


Idag har jag lagt in bilder från kameran till datorn, och det tog en timme typ. Synd att min dator inte tillåter mig ladda upp bilder nånstans. pfft.
Nu är Colin Firth på tv, skriver mer nån annan gång! Ciaao !



Postat av: sofie

hahahah xD jag tkr iaf inte den va så dålig;P den va ju fin på ngt sätt:) om du tänker efter men du var väl för upptagen för att hänga me för du pratade ba om felen!

2010-03-12 @ 00:10:59 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: