2011-04-04 @ 01:26:22 / Vardag

Livet vaknar på natten.

Klockan är snart halv två på natten, imorgon är det skoldag och jag ligger vaken. Hela dagen har jag tillbringat till att göra en pärm med minnen, och jag har knappt sattit in något än! Jag har sytt ett läderomslag till den, och pyntat det med remsor av guldtyg. Väldigt fint blev det!

När jag väl hade symaskinen framme så sydde jag lite snabbt ihop en mobilväska, men orkade inte vara nogrann med någonting så den vart klumpig och konstig, haha!

Nu känner jag att jag måste sova för att orka vakna imorgon... Inga lektioner, bara tittade på barnteater, dansföreställning och planera invigning av berättarfestivalen! Skön måndag.

God natt på er mina vänner. Vi hörs någon annan gång.


Postat av: Tori

Vet att det var asigt sent när du skrev detta, men ändå.. sattit xD

2011-04-04 @ 07:51:55 / http://toritan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha, jag har också börjat sy en mobilväska själv xD Men symaskinen fuckade sig så jag måste börja om ;) Kram

2011-04-04 @ 17:51:10 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: