2011-01-24 @ 22:23:19 / Vardag

Kiss me in the morning and I'm yours all day

Har haft en bra dag idag! Fick skjuts till skolan idag, ingen matte, kort skoldag, promenad hem. På kvällen blev det att dra iväg till Balderskolan och se min kompis Johanna gå catwalk på deras egen modevisning! Det var väldigt kul! Efter det gick jag och Lisette till hemmakväll och sen hem till mig för att se Top Model. Efter det såg vi slutet på Guldbagge galan, och nu sitter jag och övar på min sångläxa!

Morgondagen blir nog bra, kort dag då också fast sånglektion klockan två, efter det blir det att träffa Carro på stan en stund och sen ska jag tillbaka till skolan och uppträda! Vi ska visa upp våra egenskrivna sagor, men eftersom att Jessica är sjuk så vet jag inte hur det blir med våran grupp... Vi måste nog ta in en stand-in skådis! 

Nu ska jag öva lite mer på min sångläxa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: