2011-01-27 @ 11:04:42 / Vardag

Oh what a lovely morning!

Härlig superlång helg! Är så gott som ledig idag, sen så är jag ledig imorgon också! Idag ska jag dra mig till stan vid tolv och sen kika förbi på skolan klockan 2 för att fixa lite text till en bild och sen blir det att åka tillbaka till stan! Har inte så mycket pengar så jag får försöka hålla mig ifrån att köpa någonting, haha!

Imorgon fyller Jessica 18 år, och tror ni inte att stackaren är sjuk? In till sjukhuset ska hon åka och kolla upp sin hals och en massa. Festen blir därför flyttad till någon senare helg!

Imorgon är det två veckor kvar till Larsa släpper sitt album! Helt otroligt! Wihooooo!




Postat av: Ida Maria Vidmark

Hoppas hon mår bättre snart <3

Inte alls kul att behöva vara sjuk på sin födelsedag inte :( <3

2011-01-27 @ 13:03:44 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: