2011-07-03 @ 23:15:41 / Vardag

Och med det säger jag, vi ses.

Då var det då dags, imorgon lyfter flyget till London. VÄLDIGT obegripligt! Men det som är mest obegripligt är att jag och Jessica kommer stå och se våra alldra största idoler gå förbi oss på röda mattan. J K Rowling, Harry Potter-skådespelarna, och kanske en liten Tim Burton. Herrejaevlar. Dessutom vet man aldrig vilka andra kändisar som kanske dyker upp! 
På vårat hotell finns det internet! Ska se om jag får det att funka med min kära dator, och jag har skaffat Skype för er intresserade, Almalindstrom heter jag där! Det kostar ca 5 kronor att smsa och även att ta emot sms, och att ringa kostar ca 5 kronor i minuten, så mobilen kommer få vila i veckan.
Om jag då får till något internet så kommer jag kanske skriva i bloggen nångång, men det är ingen garanti. Även om jag inte kommer kunna få så mycket kontakt med er under veckan så hoppas jag ni får det bra hemma i Skellefteeh eller vars ni nu kanske befinner er! 

Och med det, mina vänner, säger jag
Vi ses!


Postat av: Lisette

Ha det så himla kul nu <3 :D

2011-07-04 @ 07:18:00 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM HEM! jag saknar dig och vill höra allt du har att säga din tok! När jag är tillbaka från stockholm så ska vi hitta på något!<3

2011-07-09 @ 23:22:50 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: