2011-07-03 @ 19:01:37 / På scenen

Stadsfesten från min mobilkameras synvinkel.



På torsdagkväll var jag och Jessica och såg på Hammerfall, och hon var väldigt taggad! 





Lisette och Albin i breakdance-karusellen! Hahaha det ser ut som att Albin tittar på Lisette.







På fredagskvällen kom Erik Hassle och brought the knorr to Skellefteå! 



Rebecca och Fiona värmde upp publiken inför Robyn! 



Folk var det gott om!





Sen kom bruden själv! Robyyyyn! Dansade och hoppade så mycket att det gjorde ont, men hon var helt fantastisk! 



När Robyn spelat och vi hittat igen varandra allihopa så köpte Jessica den här vännen, Dino! Han var full i helium och glad att få hänga med ett tag. Tyvärr blev han fort ihopkrymt allt eftersom vi tömde luften ur honom så att vi skulle få pipiga och fina röster. Vila i frid, Dino!











Sen blev det Lördag och vi köpte oss slush ur konstiga muggar och Lisette köpte sitt efterlängtade sockervadd!



Sista köpet på denna års Stadsfest blev Jessicas nya ballong, Patrik! Han blev inte punkterad för pipiga ändamål, utan han fick följa med henne hem! 

Det var allt jag hade att bjuda på! Jag hade i alla fall en fantastisk upplevelse och TACK till alla underbara människor jag fick dela den med! 




Postat av: Lisette

SNYGG DUBBELHAKA DÄR LISETTE :( Uh...

2011-07-03 @ 20:04:20 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: