2011-03-15 @ 00:20:53 / Vardag

Himlen luktar plast.

Ikväll har jag gått en promenad, bevittnat en skön hockey-seger för SAIK på tv, filmat små snuttar jag vill använda i mitt filmprojekt om jag lyckas konvertera filerna, osv. Har däremot inte gjort det jag borde gjort, och måste därför ta tag i det nu, 20 över 12.

Jag har insett lite mer hur bra kvalité det blir när man filmar med min systemkamera. Däremot måste man använda manuelt fokus för att slippa hack i fokusändringen, men det gillar jag ändå! Problemet är bara att filerna blir i .mov format, och det går inte att spelas upp i de mesta programmen. Jag får googla runt lite efter en konverterare!

På tal om att googla så måste jag försöka hitta noterna till en Billy Elliot låt... Hm...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: