2011-03-01 @ 23:26:59 / Vardag

Roliga utbrott

När jag blir stressad kan jag säga de mest underliga saker. Speciellt på hockeyn, då utbrister jag nästan vad som helst. Här är några exempel.

När det går bra:

- DU GÖR MITT LIV VÄRT ATT LEVA!

- DU ÄR MIN LIVSGLÄDJE!

- ÄLSKADE UNDERBARA MÄNNISKA!

- ÅH LILLA SOLSTRÅLE!

- NU KAN JAG DÖ LYCKLIG!



När det inte går så bra:

- GÖR DET DU ÄR BÄST PÅ, ÅK HEM!

- VEM TROR DU ATT DU ÄR?

- TA DIG I KRAGEN YNGLING!

- MEN SER DU UPP OCH NER ELLER? 


Det var dom roliga jag kom på nu, men tro mig, mer galet har jag och mina trogna SAIK-supportrar till vänner slängt ur oss. 




Typ såhär galet kan det bli.




Postat av: sofie

mahahahahahahahahahaaha

2011-03-02 @ 22:40:23 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: