2011-11-10 @ 09:00:23 / Vardag

Jag har världens finaste katt.




Jag är så lycklig som har en sån fantastisk katt som Siri. Hon blir så glad när jag kommer hem, stryker sig kring mina ben, kurrar och slutar inte för än jag tar upp henne och kramar henne. Hon blir orolig när jag går hemifrån och vill följa med så långt hon kan, även om det innebär att hon går utanför hennes vanliga kvarter. 

Hon kommer alltid fram och vill kela, krypa ner i mitt knä, bli kliad eller likande. Nu medans jag skriver stryker hon sig kring mina fingrar och lägger sig vid sidan av datorn och vilar huvudet på tangentbordet. 

Hon är så fantastiskt fin och jag älskar henne så mycket, och det mysigaste är nog när hon kommer och lägger sig vid mitt huvud på kvällen för att sova. 

Hon är bara så himla fin. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: