2012-07-03 @ 09:40:58 / Vardag

I am missing you more than yesterday

God morgon alla glada! 
 
Då var man uppe och redo för dagen som heter Tisdag! Idag står tandläkarbesök och jobb på schemat, trots att jag är trööööött som bara den! Kom inte hem för än vid tre i natt då vi firat Johanna! Vi åt glass och jordgubbar, lekte roliga lekar och spelade charader hela natten! (charader är ju bara för kul!)
 
Dessutom fick vi konstiga ord och meningar som "rumpomröstning" och "racerbabyn"! Men svårast var nog när jag fick Waka waka och skulle försöka visa att det var en låt jag sökte, att det var samma ord två gånger och självklart att det var självaste waka waka! Kunde som mest bara stå där och röra på höfterna, hahaha. 
 
MEN nu ser jag att klockan springer iväg och jag måste skynda mig! Ska försöka blogga mer snart! 
Tjoflööööjt! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: