2012-10-30 @ 12:28:59 / Vardag

Tisdagsuppdatering

Hej boys and girls! 
 
Ja men förlåt förlåt, uppdaterar väldigt sällan här jag vet. 
 
I helgen har i alla fall Lisas mamma och bror varit och hälsat på vilket har varit trevligt! Vi har gått på stan, åkt ut till havet och lite sånt. De åkte i Söndags och Lisa jobbade igår, och idag har vi tänkt dra oss in till stan, även om ingen av oss har shopping inräknat i våran budget. Men man kan väl gå på stan ändå säg! 
 
Nu har vi bara mindre än en månad kvar i lägenheten, och om vi inte hittar någon ny så blir det att dra sig norrut till Skellefteh igen! Det är inte mig emot så jättemycket, för då skulle jag bara samla ihop pengar och dra vidare någon annanstans till våren! Haha! 
 
Men nu måste det här bli ett kort blogginlägg eftersom Lisa väntar på mig... Off we go! 
 
Ha det bra, cheeers!
(ni får några stora bilder från min instagram, bara för att jag är så snäll)
 


Postat av: Lisette

Det jobbiga är att jag ju snart flyttar neråt mot göteborgstrakten, och om du flyttar hem hit igen så blir det ju dåligt på så sätt :( men ja! Kom heeem ändåå <3

Svar: Haha ja snacka om opassande! :(
Alma

2012-10-30 @ 17:58:16 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: