2014-04-25 @ 15:39:00 / Fotografi

Kroatien / Dubrovnik - del 2

Jamen då fortsätter vi med bilderna då! 



Hejhej Dubrovnik! (och mitt fina nagellack från Tanya Burrs kollektion, "little duck")



Är man turister så är man!



Cheers! En öl på en uteservering såklart.



Mer promenader och mer inspelningsplatser



Självklart måste man kika in i en massa öppna kyrkor när man kan. 



Stray cats! Finns himla många i Dubrovnik, ville krama och ta hand om alla men det kunde jag inte såklart.



Ja, visst kan man älska Vienna även om man är i Croatia liksom. 



Den här kvällens middag blev på Taj Mahal, som serverade bosnisk mat (lite knäppt, jag vet). Vi köpte någon tallrik med olika maträtter att smaka på och gott var det! Sen delade vi även på den där efterrätten, ett inlagt äpple eller nåt sånt. Drack även bosniskt kaffe, jättegott men koppen var inte större än typ en matsked haha. Och ja, det blev världens suddigaste bild, men jag ville ändå visa hur det såg ut. 




Dubrovnik by night <3



Eyyy, look! Trappan från då Daenereys var i Qarth! 



Besökte en till kyrka, och gick fram för att fota det här confession booth-et, och märkte sedan att en man satt på knä bredvid den och höll på att ha sin confession. Oops, förlåt. 



Godnatt Mr. Martyr! 



Himla mycket folk den där dagen, och ändå är det lågsäsong nu. Vi fick höra att mellan typ juni-september är det så mycket folk att det inte ens är kul. Kan tänka mig det. 

 
På huvudgatan stod det musiker och spelade Kanon und gigue, himla fint. 
 
Fler bilder kommer snart! Cheers!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: