2014-05-10 @ 15:49:33 / Händelser

Den svenska björnstammen!

Åh, i torsdags hände det alltså äntligen. Jag fick se fina fina björnstammen live, som jag har velat det alltså! I torsdags spelade dom på Gröna lund klockan 20 men jag och Jessica var där redan 16 för att få billigare biljetter. Jessica var inte alls taggad på att se dom men jag är så glad att hon följde med, det hade inte varit så kul att gå runt där själv i flera timmar. 
 
Vi möttes upp på universitetet och åkte sedan in till centralen för en snabb liten starbucks, och så här taggad var jag innan jag skulle åka hemifrån! 
 
 
 
Och så här fint var det på grönan! Vi chillade vid vattnet, drack kaffe och gick spökhuset. Shit alltså, vad rädd jag blev. Blir typ aldrig rädd för någonting men när det hoppar fram saker så dör jag typ. Värsta var när vi just gått på balkongen som halverst rasar ihop, och efter det gick jag först och fattade inte vad som hände med golvet, det blev alldeles mjukt. Jag trodde jag skulle sjunka genom ner till våningen under, hahaha, men det gjorde jag såklart inte. Det blev då himla kul för Jessica som stod bakom mig och inte fattade alls vad som hände hahaha 
 
Sen iaf! Sen var det dags! Pojkarna kom upp på scenen och började spela och dom var himla fina och så himla bra och folk var så himla peppade så det var bara sååå braaaa! Dom spelade typ alla bästa låtarna, inkl. trumma trumma och mörkt kallt ljus! Sen så blev alla crazy när dom spelade Vart jag mig i världen vänder och Svalkar vinden, såklart, haha! Och så spelade dom Ett fel närmare rätt! Alltså jag blev så glad. Här får ni finfina mobilbilder, enjoooy
 


Försökte fota när de hoppade men failade totalt
 
 
 
Hejdå! Hoppas verkligen vi ses igen! 

åh asså vilken bra torsdag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: