2014-03-13 @ 14:37:00 / Vardag

Favourites!

Här kommer några små saker som jag älskat senaste månaderna! 
 


Först ut är mitt mobilskal! Köpte det på H&M för kanske en månad sedan, and I love it! Jag har en svart iPhone och till den kan det vara svårt att hitta någont vårigt/somrigt skal men jag tycker det är himla fint med svart blommönster just nu och när jag då hittade det här var det ingen fråga om att jag skulle köpa det! Har förut velat över ett mobilskal och beslutade mig för att inte köpa det, men sedan slutade det säljas och jag ångrar mig så att jag inte köpte det. Så nu var det ingen fråga om saken! För 69kr blev det här skalet mitt! 



Min guldklocka! En billig sådan från Regal. Köpte den dagen innan julafton och den hänger fortfarande på armen nästan varje dag. Den är enkel, rätt stor men inte för stor och kostade kring 250kr! 



Den här parfymen från Diesel. Det är Loverdose Tattoo och den må se mörk och hård ut men den luktar förvånandsvärt friskt och sött! "Orientalisk blommig" läste jag i en beskrivning, hur mycket det stämmer vet jag väl inte, men god är den! Sen så kommer den i sån himla snygg flaska. 



Det här nagellacket är väl inte precis vårigt men jag älskar den djupröda/oxblodsröda färgen. Svårt att få färgen bra på bild men den är hiiiiimla snygg. 641 Femme fatale från Isadora är det! 



Mina sista favoriter är också mina senaste inköp, dessa två nagellack från L'Oreal, 209 och 602. Här syns färgerna ännu sämre än det andra nagellacket, men det ena är ljusrosa och det andra är en jättefin mintgrön färg! Jag älskar mintgrönt just nu, och de här nagellacken håller ett bra tag på naglarna. Däremot så är själva lacket väldigt tjockt och det kan behöva en droppe aceton i sig för en bra konsistens. De är i små flaskor och de är ganska billiga, minns inte exakt pris men kring femtiolappen tror jag! 
 
x
 
 


Postat av: Lisette

Yay! Älskar blogginlägg som det här :D Borde också börja göra inlägg med mina favoriter varje månad eller nåt ^^

Svar: Ja gör det!! :D älskar också att läsa favoriter hehe, speciellt nu till våren <3
Alma

2014-03-13 @ 17:28:21 / http://lissielimelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: