2009-08-31 @ 14:24:52 / Vardag

Anderstorp update.

Tjenare tjenare, nu står jag här på min nya skola. Like it a lot! Jessica, Mathilda och Lisette står bredvid mig. Jag har en timmes hål, och jag har redan haft två st 1timmes hål idag. Suck. Matte sen, efter det slutar jag! Yay för det.

Vettefan vad jag ska skriva mer, laddar upp en bild på my friends in my old school! Likelikelike! Puss ;*



Postat av: Jennyh ♡ flyttar till Malta!

kikar in.. :) allt bra idag?

2009-08-31 @ 14:51:42 / http://jennyh.se
Postat av: sofie

(när du läser detta, tänk som att jag pratar med lugn röst, inte aggresiv)xD sv:asså, du behöver inte bli arg almis. visst du kanske inte va d men d "lät" som det på din text. asså om vi säger såhär. Jag och lisa e mer som syskon än kompisar tkr jag det känns som, så det blir liksom en annan känsla, du vet, familjekärlek. jag skulle gissa att hon känner likadant. det är klart hon älskar er lika mkt men man brukar bara ha några få närmaste vänner. jag har då hört en massa, elr hur jag nu ksa säga, som jag inte vet om lisette o jojjo, som flera andra vet. kanske därför jag e så nyfiken. alla som vet ba back off, inte din sak.

sen tror jag att när man skriver nått är d inte lika lätt att säga det man vill om du fattar. jag skriver en sak, ni misstolkar. typ så. men ni ska veta att lisa hatar er inte och det blir ingen bättre effekt av att skriva "hotfulla"inlägg överallt. men det är försås mina teorier men jag tror endå jag har ganska rätt. <3

2009-09-01 @ 20:56:49 / http://brunettans.blogg.se/
Postat av: johanna

Ånej där är jaaag! xD HAHAHAA

2009-09-06 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: