2009-11-01 @ 14:09:52 / Vardag

Halloweeen

Halloweenfesten igår blev lyckad!

En del saker som vi planerat fick vi ta bort och ändra på, för att alla skulle ha kul. Men det blev ju bara bättre, eftersom vi inte vill att nån ska ha tråkigt! :) Vi skippade tre lekar och då vi skulle skrämma skiten ur dom i min källare, haha.

Idag ska jag städa... suck. Jag hatar att städa, det är så tråkigt. Sen så måste jag läsa på lite om vårat röst och rörelse-arbete, som vi knappt börjat på. Sen så ska vi kanske visa upp våra pjäser med manus imorgon.

Jag har dragit på mig en förjävlig hosta också, som svider och det känns som om jag ska spy ibland. Inte kul! Hoppas det blir bättre, för jag vill inte bli sjuk!

Ja, nu kommer jag inte på mer att skriva.
Bild på hur jag såg ut på Halloweenfesten kommer nog snart!
xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: