2010-08-01 @ 19:06:06 / Vardag

Bröllopet!

Nu är jag hemkommen från Boden! Åkte igår morse vid halv nio, och kom hem idag klockan sex.

Jag har varit på min kusin Daniels bröllop, och det var jättekul! Vigseln var jättefin. Den var i deras stuga, nere på en brygga. Sen åkte vi hem till Kalle och Lena (min morbror och hans fru) med dom andra kusinerna. Alla bara tog det lugnt i några timmar och sen åkte vi iväg till Daniel och Fridas hus. Det var mycket större än vad jag trott! :)
Sen gick vi alla samlade till en festlokal där vi åt middag och umgicks. Efter middagen visade Fridas mamma (?) en film om Daniel och Frida, och då hade dom filmat när Tomas DiLeva (hennes största idol) sjöng in i kameran och önskade dom all lycka och sånt! Frida grät så mycket och det var så fint :') Kunde knappt hålla tårarna tillbaka själv! (även om jag inte gillar DiLeva, hehe)

I början satt jag med mina föräldrar och andra vuxna. Dom pratade om gamla minnen och andra saker jag inte kunde delta i, så jag satt som mest och bet på en sked... haha. Sen kom min kusin Viktor fram och sa att dom inte tyckte jag skulle sitta vid gammelbordet längre, så han tog med mig till deras bord, där alla sk. "ungdommar" satt. Mina fyra kusiner satt där, och en massa annat folk jag inte känner. Pratade med dom ganska länge och hade det allmänt nice.

Senare på kvällen skulle Daniel och Frida dansa den första dansen, och det var väl.. fint? haha :) Efter det blev det en massa dansande, och tro det eller ej, jag var med! hahaha. Sen efter ett tag drog vi oss hem till Kalle och Lena igen, vid kanske klockan 1.

Kort sagt så var bröllopet väldigt lyckat och jag hoppas verkligen att Daniel och Frida är nöjda med sin dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: