2010-12-20 @ 23:26:40 / Vardag

Money, fame and red carpets.

Nu är det typ världens bästa vecka. Nästan i alla fall. Idag tänkte jag fel och missade matten på morgonen, hade därför inga lektioner utan bara julcafé och 10 års jubileum på kvällen. Cyklade till stan när dom öppnade och lämnade igen ett linne jag fått för 500 kronor (sjukt mycket pengar för ett linne jag skulle använda typ en gång). Efter det drog jag till skolan och fixade och donade.

10års jubileumet var faktiskt jättekul (eller trevligt, eller vad man nu ska kalla det). Fick se många fina uppvisningar och gå på röda mattan :)

Imorgon har vi en (två?) lektioner, så ska vi se lite dunderkupp och sen slutar vi klockan 12. Då drar jag mig till stan för att köpa min sista julklapp samt någonting att ha på mig på julafton. Nog borde jag hitta nånting bra iaf!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: