2010-09-15 @ 19:27:16 / Vardag

It's a rainy day, don't forget your brollie!

Så. Onsdag. Regn.
Jag, Lisette och Jessica fick till våran förtjusning sluta tidigare (score!) men vi möttes av en mindre glad syn. Spöregn. Vi förstod vad vi hade framför oss. En halv mils cykling i spöregn, utan regnkläder eller någonting regntåligt alls egentligen, utan iförd kavaj.

I en strävan efter att rädda någonting på min kropp mot detta hemska himlavatten så virade jag halsduken runt huvudet och tog på mig mina solglasögon. Resultat: Lady Gaga wannabe. Tillockmed en kille jag cyklade förbi sa till sina kompisar "Akta Lady Gaga!" när dom stod ivägen. Hahah...

Såhär såg jag alltså ut när jag kommit innanför ytterdörren. Lady Gagan försvann efter ett tag och förvandlades till muslim ju mer regn jag dränktes i...



Postat av: Lisette

haha cute <3

2010-09-15 @ 21:20:46 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Sööt :) <3

2010-09-16 @ 09:16:06 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: