2011-04-24 @ 22:26:15 / Vardag

What kind of heart doesn't look back?

Idag har jag hållt på med en massa saker. Jag har sytt en mobilväska (som faktiskt blev bra!), gjort om två tshirts till linnen och så har jag fixat till balkongen.

Det blev hur mysigt som helst! En stor röd orientalisk matta, massa tjocka röda filtar, fina orientaliska kuddar, en röd ljusslinga, en massa levande ljus, rökelse och en massa andra fina saker! En stor griffeltavla med guldram finns här, och två glasburkar med kritor, en med färgglada kritor och en med vita.
Gitarren och jordgloben står också här ute nu, och även växter, vindspel, böcker, skivor och en stereo. Just nu har jag tagit med mig datorn ut också!

Nu hade jag tänkt se på antingen Desperate Housewives, repris från förra veckans "Det blir bättre" eller någon film. Vi får se vad det blir! Ha det bra folkes!


Postat av: Lisette

åhh, lät värsta fint! du får visa mig det :D

2011-04-25 @ 20:41:02 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: