2011-01-15 @ 13:47:37 / Vardag

Dag 15 - Mina framtidsdrömmar.

Jag vill jobba med film. Stora drömmen är att bli skådespelerska eller regissör, och jag har tänkt gå någon sådan utbildning efter gymnasiet. Helst vill jag flytta till USA för att utbilda mig, men för att ha råd med det så måste jag jobba ihop pengar först.

Jag tänker mig allvarligt flytta till USA i framtiden och har inga planer på att flytta tillbaka, men man vet aldrig! Jag skulle också vilja jobba med teater/musikaler. Tänk så kul! Dessutom är det ju en massa annat man vill göra också, och det är bara att skaffa sig tid till det :)

Som sagt så vet man aldrig vart livet tar en, men det är ingenting fel med att drömma stort, och jag tycker alltid att man ska följa sina drömmar. Vad det än är för drömmar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: