2011-01-17 @ 23:41:00 / Vardag

Dag 17 - Ett favoritminne

Jag har ju samlat på mig ganska många minnen under mina år, haha, och det är svårt att bara välja ett. Tex. trästocks förra sommaren och stadsfesten! Så finns ju Rock weekend on tour, PDOL-resorna, massa andra resor, osv.

Några av mina favoritminnen är då jag varit i min stuga med mina kompisar och stannat där i flera dagar. Nätterna vi suttit uppe och bara pratat, då vi cyklade in till Byske, skoterkörningen, snö-kastningen, mini-picknicken, dom kreativa vatten lösningarna, skrämmande snöras, osv! Jag längtar tills vi åker dit nästa gång!
Love you girls!


Postat av: Ida Maria

Åh man har så många härliga minnen därifrån! :) <3

2011-01-19 @ 10:05:20 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: