2011-01-18 @ 23:47:55 / Vardag

Dag 18 - Dåliga vanor och laster.

Jag har länge försökt komma på om jag har någon dålig vana, och nu har jag kommit på vad! Endel människor biter på naglarna som ni vet, men jag river sönder dom. Jag kan sitta och såga upp kanten på en nagel med hjälp av en annan nagel så att jag får en kant jag kan dra i. Då river jag helt enkelt bara bort en bit av nageln.

Jag gör det inte om mina naglar är slipade och fixade såklart, men om en nagel inte är riiiktigt rätt formad så känner jag att jag måste fixa till det. Det fixas ju inte till precis, men det känns som att det gör det.

Laster är svårare att berätta om, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva där. Jag kommer inte på någonting, och om jag skulle komma på någonting skulle det säkert vara för personligt för att skriva här.



Postat av: Johanna S

Jag fick rysningar när jag läste det, som du vet är jag sjukt noga med mina naglar och får rysningar när jag läser eller hör om trasiga (i ditt fall) eller ovårdade naglar. Jag har också många dåliga vanor, som du också vet är jag supernogrann och kontrollfreak xD <3

2011-01-19 @ 09:33:15
Postat av: tild

jag biter bort huden runt om naglarna istället...

2011-01-19 @ 21:48:42 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: