2011-07-29 @ 22:34:17 / Införskaffat

Införskaffat i norra Sverige.



På ikea köpte jag dessa ramar, fyra små och två stora. Dom små var i två-pack för 20 kronor och dom stora kostade 20 kronor styck!



Ikea var också denna kopps förra hem, innan jag adopterade den för 15 kronor! Perfekt storlek, form och material!



Framför er ser ni 12 målarpenslar för 20 kronor, den här gången från dollarstore! Små, hårthårade och runda! 



Dessa tre stompfar kostade 10 kronor tillsammans, i storlekarna 2, 4 och 6. Även dessa från dollarstore.



Denna skrivbok i läder från dollarstore betalade jag 20 kronor för. 

På dollarstore köpte jag även en parfym (20:-), en kabuki brush (30:-) och ett vitt nagellack (10:-)

Alltså, väldigt billig shopping!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: