2011-09-18 @ 14:59:07 / På scenen

Helg!

Ja nu är det Söndag igen och jag känner att jag inte skrivit nåt i bloggen på länge! 

I fredags så visade vi upp våran musikal på skolan, och det blev näst intill en succé! Skrattet från publiken var minst sagt högt och vi gav järnet! 

Varför var musikalen så rolig då? Kanske för att Jessica plötsligt dök upp såhär.



Och så glittrade hon. Alltså, hon var Edward Cullen!

Och sen kom då jag fram, och jag såg ut såhär. 



Jag spelade den charmiga Justin Bieber. Väldigt fint var det! 



Postat av: johanna S

HAHAHAH asså ni är så klockrena! Nu kan jag föreställa mig hur det var att sitta i publiken xD

2011-09-20 @ 13:36:18 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: