2012-04-16 @ 08:08:25 / Vardag

If I can't have you the way I want you, I don't want you at all

Hej där! 

FÖRLÅT. Jag är sämst på att blogga nowadays. 
Men jag kan berätta att nu är det jävlart dags med teatern här! Vi har premiär om mindre än en vecka och nu är det fulltidsrepetitioner! ALL IN är det som gäller! 

Förutom att veckan säkert kommer bestå av stora slängar panikattacker över att saker inte är klara, folk som inte dyker upp, och liknande, så tror jag det kommer bli förjävla kul! Vi flyttar ju nämligen in på Nordanåteatern! 

Men nu måste jag dra mig till skolan! 
Och ett tips, vill ni följa mitt liv ytterligare ett steg förutom blogg, facebook, twitter, tumblr och gudvetvad (haha åh så deprimerande...) så har jag ju självklart Instagram! 

Almalindstrom1, heäjade! Följ och beundra vackra bilder vetja! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: