2012-02-15 @ 08:21:23 / Vardag

Alla hjärtans dag

Igår var det dagen som tillägnas alla hjärtan där ute. Förutom alla som klagar över att dom är singlar så är det ju en fin dag, varför inte vara lite extra snäll liksom?

Som vanligt var våran korridor med i temat och det spelades kärlekslåtar i högtalarna och minst sagt intressant pynt fanns det runt om. Delvis kunde man se små gulliga saker som lappar på skåpen, hjärtan med budskap, skålar med godis, hjärtan på marken med en uppmanelse om vad man ska göra i den, osv, och så fanns det lite mindre gulliga saker.

Tillexempel så hängde det ett hjärta från en älgtjur mitt i korridoren, det fanns ett uppdukat finbord med ett kohjärta på tallrikarna och med LEVANDE maggot i glasen. Verkligen... Speciellt.

Men förutom allt pynt så har jag varit glad över mina vänner, den fina klassen jag har och bara över livet i allmänhet. Tänk alltså på hur bra vi har det. Jesuschrist alltså.

Finaste Lisette hade även med sig en liten hjärtklubba till mig, dagen till ära! Den fastnade tyvärr inte på bild, men fin var den ska ni veta!

Nu ska jag kliva upp och dricka en kopp te och tänka på vilken fantastiskt liv vi lever, ha det gott!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: