2012-06-24 @ 17:58:42 / Film

When life gives you lemons, take the lemons and run

Hallå alla där ute i cyberrymden! 
 
Förlåt igen för att jag är dålig på att blogga, det går lite segt känner jag. Har ingen aning om vad jag ska skriva och vet inte om ni vill läsa nåt heller, hoppas väl det i alla fall. 
 
Jag hade en fin midsommar i Fredags med vänner, grillning, kubb och fondue! Vi spelade även trivial pursuit där jag och Carro vann så stiligt! Klockan hann bli två innan alla hade dragit sig hem och då la jag mig och läste HP2 som jag senare läste ut dagen efter. 

Igår så var det en riktigt slödag här hemma, jag och Elina var mest hemma och såg på "The woman in black" och "Tomorrow when the war began". Äntligen fick jag se The woman in black! Riktigt kul att se Daniel i en annan roll och jag tyckte han gjorde det bra trots att själva filmen kanske inte levde upp till mina förväntningar! Som skräckfilm föll den ganska mycket eftersom den inte var läskig.. haha. Men filmen var snygg, jag gillade castingen och ljussättningen och framförallt sceneriet och kostymen! 
 
 
 
 
Det var Elina som ville att jag skulle se Tomorrow when the war began, som baseras på en bokserie (med typ sju böcker eller var det var hon sa). Den var riktigt bra! Det kändes genuin och äkta meeeen, gillade inte slutet! Den slutade mitt i historien, bara så att det skulle kunna komma en fortsättning. Visst kunde det få bli en cliffhanger, men då vill jag gärna att det är en historia i filmen som avslutas men den ger möjlighet till en ny historia i nästa film. Den här slutade som mitt i alltihop, jättekonstigt. Men annars var den bra och ni borde se den! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: