2012-03-30 @ 14:04:16 / Vardag

Just sing little darling, sing with me

Åh så mycket fin musik det finns! First aid kit, Birdy, Lana Del Ray och massa andra. Dessutom den underbara Ewan McGregor har spelat in en låt eller två! Så fint! 

Så nu lyssnar jag på min nya spellista "Sådär jättefint" på spotify, väldigt värt! Har ni tips på fina låtar, tveka inte! Släng in en kommentar! 

Annars då? Norrbottens länsregissör var på besök hos oss idag från 9 till 13, och oj så bra det var! Lärde mig tusen saker och blev inspirerad och glad! Tyvärr var jag inte med i någon av de två scenerna hos regisserade men lärde mig ändå! Massa smarta övningar också, och vi jobbade med Stanislavskis teatersätt och Brecht och ja, bra var det! Jag vill bara jobbajobbajobba och spelaspelaspela och kliva upp på den där scenen och allt! Åh! 

Här får ni en repetitionsbild, bara för att ni är så snälla! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: